dimecres, 9 d’octubre del 2013

una bata per la Berta!

A la meva germana li va agradar la bata de la Mar i em va demanar que en fes una per la Berta, així que l'hi vaig regalar pel seu aniversari. Felicitats Berta pels 6 anyets!


Com que és diferent fer roba per les meves filles o per mi que pels altres tenia una mica més de pressió... Així que vaig decidir comprar el patró de la bata a la Shop Naii. No és el primer cop que compro els seus patrons, estan molt bé i els tutorials estan super ben explicats. Sembla que a la Berta li va agradar el resultat, a més les superheroïnes de la tela s'assemblen a algunes de les seves amiguetes de la classe!


A mi hermana le gustó la bata de Mar y me pidió que hiciera una para Berta, así que se la regalé por su cumpleaños. Felicidades Berta por tus 6 añitos!
Puesto que es diferente hacer ropa para mis hijas o para que para los demás tenía un poco más de presión ... Así que decidí comprar el patrón de la bata a la Shop Naii. No es la primera vez que compro sus patrones, están muy bien y los tutoriales están super bien explicados. Parece que a Berta le gustó el resultado, además las superheroínas de la tela se asemejan a algunas de sus amiguitas de la clase!

1 comentari: