dilluns, 21 d’octubre de 2013

jaqueta retro a la Marató Telaria!

Ja ha començat la Marató Telaria i fins ara les col·laboradores han fet coses de molt nivell. És una iniciativa boníssima per aprendre entre totes. És increíble el munt de coses que organitzen les blogueres! a veure si quan en sàpiga més jo també m'animo a fer algo. Aquesta setmana toca cosir alguna cosa retro i jo no me'n vaig poder estar i fa uns dies que vaig acabar aquesta jaqueta! És el que m'ha costat més fins ara! El patró me'l vaig inventar excepte les mànigues i la caputxa que són trets dels patrons de la Naii. Em va costar, vaig aprendre a cosir i sobretot a descosir... M'he equivocat i he hagut de rectificar molts cops però al final estic contenta amb el resultat. La roba l'he comprat en una botiga de la meva ciutat, tant la retro com el forro polar vermell i enlloc de botons hi he posat snaps.


Ya ha comenzado la Maratón Telaria y hasta ahora las colaboradoras han hecho cosas de mucho nivel. Es una iniciativa buenísima para aprender entre todas. Es increíble el montón de cosas que organizan las blogueras! a ver si cuando sepa más yo también me animo a hacer algo. Esta semana toca coser algo retro y yo no pude esperarme y hace unos días que terminé esta chaqueta! Es lo que me ha costado más hasta ahora! El patrón me lo inventé excepto las mangas y la capucha que son sacados de los patrones de Naii. Me costó, aprendí a coser y sobre todo a descoser ... Me he equivocado y he tenido que rectificar muchas veces pero al final estoy contenta con el resultado. La ropa la he comprado en una tienda de mi ciudad, tanto la retro como el forro polar rojo y en lugar de botones he puesto snaps.


Per cert, heu vist que avui la Mar si que m'ha deixat que li fés fotos? Per què serà...?

Por cierto, habéis visto que hoy Mar si que me ha dejado que le hiciera fotos? ¿Por qué será ...?

3 comentaris:

  1. Un abrigo precioso y de lo más retro, me encanta la tela y el contraste con la roja y lo bien que lo luce con su piruleta, recuerdo esos abrigos en esos tonos y de espiga.

    Besos/Bea

    http://wwwelblogdelatata.blogspot.com.es/
    http://latataysuscositas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por comentar. Anima mucho recibir mensajes como el tuyo!

      Elimina