diumenge, 13 d’octubre del 2013

preparant-nos pel fred!



Va arribant el fred i fa uns dies em vaig engrescar a comprar el patró de jersei de xandall a la Shop Naii. M'agrada perquè com que estic aprenent a cosir, els seus tutorials estan molt explicats pas per pas i amb moltes fotos. Si m'haguessin dit fa mig any que seria capaç de fer un jersei per la Mar no m'ho hagués cregut! Però si vas seguint les indicacions del tutorial es pot fer. Com que vaig quedar satisfeta del primer, em vaig atrevir a fer-ne una altre! No puc parar de cosir...

La primera és la versió oberta i la de la dreta és la versió tancada del patró (em va costar una mica més, no sé si és normal). Està feta amb roba de dessuadora i de punys de La Pantingana Shop. La roba de la caputxa d'estrelletes és de modes4u i la vaig comprar pensant amb l'Estel, però penso que ja li arribarà el dia que serà per ella també. Pobrets, els germans petits només tenen el que hereden dels grans...
La roba de les caravanes em va enamorar quan la vaig veure, potser perquè en tenim una i passem més temps al càmping que a casa! La Mar quan la va veure va dir: "Aquesta és la nostra caravana, aquesta és la dels tiets...". Ben contenta ella, però continua sense deixar-se fer fotos!

Va llegando el frío y hace unos días me animé a comprar el patrón de sudadera en la Shop Naii . Me gusta porque estoy aprendiendo a coser y sus tutoriales están muy explicados paso a paso y con muchas fotos . Si me hubieran dicho hace medio año que sería capaz de hacer un jersey para Mar no me lo hubiera creído! Pero si vas siguiendo las indicaciones del tutorial se puede hacer. Como quedé satisfecha del primero, me atreví a hacer otra! No puedo parar de coser...La primera es la versión abierta y la de la derecha es la versión cerrada del patrón (me costó un poco más, no sé si es normal). Está hecha con ropa de sudadera y puños de La Pantingana Shop. La ropa de la capucha de estrellitas es de modes4u y la compré pensando con Estel, pero pienso que ya le llegará el día que será para ella también. Pobrecitos, los hermanos pequeños sólo tienen lo que heredan los grandes...La ropa de las caravanas me enamoró cuando la vi, quizá porque tenemos una y pasamos más tiempo en el camping que en casa! Mar cuando la vio dijo : "Esta es nuestra caravana, esta es la de los tíos... ". 
Muy contenta ella, pero sigue sin dejarse tomar fotos!

2 comentaris:

  1. ohhhh que chulada!!! me encanta esta tela con los autobuses!!! ya verás dentro de un año lo que estaras cosiendo! muy bien!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Son caravanas! jeje! Dentro de un año estaré cosiendo tus patrones! ;)

      Elimina