dilluns, 28 d’octubre del 2013

faldilla siri 2.0 de la Pantigana!

Gràcies a blogueres tan generoses com la Pantigana, les que com jo no haviem cosit mai ni un botó, aprenem a cosir coses tant guapes com aquesta faldilla reversible!
Fins ara només em plantejava cosir coses per les nenes, però m'ha agradat molt això de cosir coses per mi!

Gracias a blogueras tan generosas como la Pantigana, las que como yo no habíamos cosido ni un botón, aprendemos a coser cosas tan guapas como esta falda reversible!
Hasta ahora sólo me planteaba coser cosas para las niñas, pero me ha gustado mucho esto de coser cosas para mi!



Afegeixo una foto del revés de la faldilla. És que no l'havia posat perquè vaig pensar que potser sóc una mica sossa per haver-la fet negra, però és que per la meva roba no sóc massa de coloraines i vaig pensar que així combinaria més amb tot. Però perquè pogueu veure que és reversible i que la podré girar quan les nenes m'embrutin només al sortir per la porta de casa, aquí teniu la foto!

Añado una foto del revés de la falda. Es que no la había puesto porque pensé que quizá soy un poco sosa por haverla hecho negra, pero es que para mi ropa no soy demasiado de colores y pensé que así combinaría más con todo. Pero para que podais ver que es reversible y que la podré girar cuando las niñas me ensucien al salir por la puerta de casa, aquí tenéis la foto!

2 comentaris:

  1. Doncs m'he quedat amb les ganes de veure l'altre costat de la solapa, jajajaja.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sosa no, que així li pots posar qualsevol cosa a dalt ;-)
      M'agrada molt

      Elimina