dimarts, 22 d’abril del 2014

va de pantalons...


Més pantalons! Com sabeu sóc súper fan de la Made, així que he fet uns pantalons com els que ella fa aquí.

A mi m’han quedat molt més llargs, la Mar sembla una surfer! Crec que al final compraré els patrons i així no em trencaré el cap intentant fer-los jo… que aquests són els segons, els primers gairebé no li entraven!


Más pantalones! Como sabéis soy súper fan de Made, así que he hecho unos pantalones como los que ella hace aquí
A mí me han quedado mucho más largos, Mar parece una surfer! Creo que al final compraré los patrones y así no me romperé la cabeza intentando hacerlos yo... que estos son los segundos, los primeros casi no le entraban!




Al final el gorro li va més bé a la Mar que a l'Estel!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada