diumenge, 20 d’abril del 2014

pantalons per l'estiu... o la primavera!


Primavera, calor, platja,… i jo continuo amb ganes de cosir cosetes per ara el bon temps. 
Aquesta és d’aquelles teles que no hagués comprat mai perquè, la veritat, em recorda una mica unes estovalles… Fins que vaig veure els pantalons que va fer la Made aquí
Segurament no seran els últims, aquests són súper fàcils de fer i ben fresquets per l’estiu. O per aquests dies increibles que ens ha fet a la platja!
I aquí unes quantes fotos amb la reflex, que la tenia abandonada i un dels nous propòsits és intentar tirar més fotos xules de les nenes, per tenir de record però també per millorar les que poso al bloc.

Primavera, calor, playa,... y yo sigo con ganas de coser cositas para el buen tiempo. 
Esta es de esas telas que no hubiera comprado nunca porque, la verdad, me recuerda un poco un mantel... Hasta que vi los pantalones que hizo la Made aquí
Seguramente no serán los últimos, estos son súper fáciles de hacer y bien fresquitos para el verano. O para estos días increíbles que hemos tenido en la playa! 
Y aquí unas cuantas fotos con la reflex, que la tenía abandonada y uno de mis nuevos propósitos es intentar sacar más fotos chulas de las niñas, para tener de recuerdo y también para mejorar las que pongo en el blog.

- Avui tinc ganes de fotos...

- Ei! Mireu on sóc!!!


 - Que feliç amb els meus nous pantalons...


- Jo també vull pujar a l'arbre!


  I fins aquí el reportatge! ;P



1 comentari: