dimecres, 23 d’abril del 2014

reutilitzant jerseis


Com m’agrada haver descobert això de reutilitzar roba!
Teniu jerseis que no us poseu mai, però que us sap greu llençar-los perquè encara us agraden? Aquest n’era un! Era un jersei que no em posava des de feia temps perquè m’anava una mica just, així que l’he convertit en un jersei per la Mar!
- Mar, una fotoooo!
Avui ja no en té ganes... què hi farem!

Como me gusta haver descubierto esto de reutilizar ropa! 
Tenéis jerseys que no os ponéis nunca, pero que no queréis tirar porque todavía os gustan?  Este era uno! Era un jersey que no me ponía desde hacía tiempo porque me iba justito, así que lo he convertido en un jersey para Mar! 
- Mar, una fotoooo! 
Hoy ya no tiene ganas ... ¿qué le vamos a hacer!


Per cert! Aquesta és la primera cosa que he cosit amb la meva nova overlock!! Fa uns dies vaig veure que la venien al lidl on line i no m'ho vaig pensar ni un segon... Això de la costura comença a ser adictiu... jeje

Por cierto! Esta es la primera cosa que he cosido con mi nueva overlock! Hace unos días vi que la vendían en lidl on line y no me lo pensé ni un segundo... Lo de la costura comienza a ser adictivo ... jeje

1 comentari: