divendres, 13 de desembre del 2013

bolso Viator - Cosiendo y aprendiendo


Desde que m'he aficionat a la costura una de les coses que m'ha sorprès més és aquest món virtual on noies que tenen un blog mostren el que fan, donen consells, comparteixen patrons, ajuden a les que acabem de començar,... Una d'elles és la Charo del blog Cosiendo y aprendiendo. Ens ha passat el patró i el tutorial d'aquest bolso i ara totes les que l'haguem fet participem en un concurs on la guanyadora s'endurà un bolso fet per ella.
Estic molt contenta de com m'ha quedat! Ahir a la nit el vaig acabar i avui ja l'he estrenat...És un bolso super pràctic! I hi cap de tot, que és el més important quan tens criatures.
Desde que me he aficionado a la costura una de las cosas que me ha sorprendido más es este mundo virtual donde chicas que tienen un blog muestran lo que hacen, dan consejos, comparten patrones, ayudan a las que acabamos de empezar, .. . Una de ellas es Charo del blog Cosiendo y Aprendiendo. Nos ha pasado el patrón y el tutorial de este bolso y ahora todas las que lo hayamos hecho participamos en un concurso donde la ganadora se llevará un bolso hecho por ella.
Estoy muy contenta de cómo me ha quedado! Anoche lo terminé y hoy ya lo he estrenado ... Es un bolso super práctico! Y cabe de todo, que es lo más importante cuando tienes niños.

  Moltes gràcies Charo per ajudar-nos a passar-ho bé cosint i aprenent! ;)

Muchas gracias Charo para ayudar-nos a disfrutar cosiendo y aprendiendo! ;)



2 comentaris:

  1. M'encanta la combinació de teles i colors! Quina llàstima que m'ho he perdut!!

    ResponElimina
  2. Muchas gracias a ti por participar, mucha suerte!!!1

    ResponElimina