dimecres, 11 de desembre del 2013

renovació del sofà!


Al menjador tenim un sofà de pell que amb el pas del temps i els bots de les nenes s'ha anat fent malbé. Així que o canviavem el sofà (cosa que no volem fer ara que encara les nenes són petites) o em posava a fer unes fundes... Em feia mandra i no trobava mai el moment... Sempre hi ha coses més interessants i creatives per fer que unes fundes de sofà! Però quan les vaig anar tenint acabades em va anar agradant com quedaven i dilluns em vaig inspirar i vaig comprar teles i vaig fer els coixins. Així que... sòfà acabat!

En el comedor tenemos un sofá de piel que con el paso del tiempo y los saltos de las niñas se ha ido estropeando. Así que o cambiábamos el sofá (cosa que no queremos hacer ahora que todavía las niñas son pequeñas) o me ponía a hacer unas fundas ... Me daba pereza y no encontraba nunca el momento ... Siempre hay cosas más interesantes y creativas que hacer que unas fundas de sofá! Pero cuando las iba terminando me iban gustando y el lunes me inspiré y compré telas e hice los cojines. Así que ... Sofá terminado!

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada