dimarts, 10 de desembre del 2013

bossetes per diferents usos...

Desde fa uns dies amb la Mercè i la Mome anem a classes de cosir a La cova del Patchwork a Castellgalí. En principi un dia a la setmana si no surten imprevistos, i de moment cada dia que hi he anat aprenc coses noves. L'altre dia la Sandra em va ensenyar a posar una cremallera! Per fi! I em va ajudar a fer aquest estoig per portar les coses per quan vagi a cosir.

Desde hace unos días con Mercè y Mome vamos a clases de coser en La cova del Patchwork en Castellgalí. En principio un día a la semana si no salen imprevistos, y de momento cada día que he ido aprendo cosas nuevas. El otro día Sandra me enseñó a poner una cremallera! Por fin! Y me ayudó a hacer este estuche para llevar las cosas para cuando vaya a coser.


Avui amb el mateix patró que em va donar, però ampliat, he fet un maletí de metge per jugar a metges amb la Mar, un dels nostres jocs estrella!

Hoy con el mismo patrón que me dio, pero ampliado, he hecho un maletín de médico para jugar a médicos con Mar, uno de nuestros juegos estrella!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada