dilluns, 24 de març del 2014

un amic invisible handmade!


Ja feia molts dies que teniem pendent amb un grup d'amigues de fer un amic invisible de coses fetes per nosaltres. Per una cosa o per una altra ho haviem anat posposant i aquesta setmana per fi totes vam poder quedar i veure'ns una estona. Vam poder fer l'intercanvi de regals i vam veure que estem fetes unes artistes! Quin nivell mare meva!! Aquí us ensenyo el que vaig fer jo per la Mome, una bossa per portar les coses quan anem a cosir i un coixinet per les agulles per penjar a la màquina.

Hacía muchos días que queríamos hacer un amigo invisible con unas amigas de cosas hechas por nosotras. Lo habíamos ido posponiendo y esta semana por fin todas pudimos quedar y vernos un rato. Pudimos hacer el intercambio de regalos y vimos que estamos hechas unas artistas! Qué nivel madre mía! Aquí os enseño lo que hice yo para Mome, una bolsa para llevar las cosas cuando vamos a coser y una almohadilla para las agujas para colgar en la máquina. 




A mi em va tocar un quadre preciós que va fer l'Eli! M'encanta!!
I a veure si les altres em passen fotos dels seus regals, perquè haviem d'estar pels nens i no vam poder fer fotos...

A mí me tocó un cuadro precioso que hizo Eli! Me encanta! 
Y a ver si las otras me pasan fotos de sus regalos, porque teníamos que estar por los niños y no pudimos hacer fotos... 

Va ser molt bonic veure l'esforç i la dedicació que hi vam posar totes. Això s'ha de repetir!

Fue muy bonito ver el esfuerzo y la dedicación que pusimos todas. Esto debe repetirse!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada