dimecres, 14 de maig del 2014

bolso pizpiretto


Una setmana més puc participar al Rums... Això enganxa!! M'està agradant això de cosir coses per mi i a part m'encanta veure què han fet les altres cada dijous, sempre hi ha coses que afegeixo a la llista de projectes per cosir.
Aquest cop he fet el bolso que va proposar la Srta.Pizpiretta en el seu CC. M'ha encantat fer-lo! Crec que és el que m'ha costat més de tot el que he cosit fins ara però he après moltíssim!

Una semana más puedo participar en Rums... Esto engancha! Me está gustando esto de coser cosas para mí y aparte me encanta ver qué han hecho las otras cada jueves, siempre hay cosas que añado a la lista de proyectos para coser. 
Esta vez he hecho el bolso que propuso la Srta.Pizpiretta en su CC. Me ha encantado hacerlo! Creo que es lo que me ha costado más de lo que he cosido hasta ahora pero he aprendido muchísimo! 



I ara venen les males notícies i la meva crida perquè m'aconselleu... Mireu què em va passar quan vaig voler planxar l'etiqueta... Socors!!!! Gairebé plorooo!!! Algun consell per arreglar aquest desastre???


Y ahora vienen las malas noticias y mi llamamiento para que me aconsejáis! Mirad lo que me pasó cuando quise planchar la etiqueta .... Socorro!! Casi llorooo! Algún consejo para arreglar este desastre???


17 comentaris:

  1. :o
    Que lástima por el bolso y me imagino la plancha!!!
    Me gusta mucho la combinación de colores.
    Para tapar el quemazón, ¿una aplicación cosida en la que previamente planches la etiqueta?

    ResponElimina
  2. Ohhh! Jo he penjat el meu ara mateix!!
    M'agrada molt amb les teles que has triat també!!

    Sobre el petit desastre aquest... jo cosiria l'etiqueta a sobre, i com que segurament lo fet malbé és més gran que l'etiqueta en sí, li faría una especie de marc amb la mateixa tela que has fet servir per la bossa (o sigui retallant un tall de tela que sigui una mica més gran que l'etiqueta, i cosint-la a sota i que surtin els marges), perquè no es vegi gens ni mica el desastre. M'explico?

    Aquestes polipiels em fan una por a mi també... cada cop que passo a prop d'una paret de pedra amb els bolsos que m'he fet tinc por de que s'esgarrinxi tot!! Són de mira'm i no em toquis!!

    Espero haver-te ajudat!!

    ResponElimina
  3. Oohh!! Quina llàstima...segur que trobes com arreglar-ho... molt maca la combinacio de color...no coneixia el teu blog... m'encanta rums perquè ens anem descobrint . Jo acabo de penjar el meu..i si... a mi també m'ha costs una mica massa cosir-lo però molt contenta amb el resultat

    ResponElimina
  4. que maco! quina llàstima ... maleïda planxa! jo tb veig això que diu la kukafera de posar l'etiqueta com en un marc de tela, pots quedar divertit. T'ha quedat molt bé, ara a lluïr-lo ben orgullosa!

    ResponElimina
  5. Vaya chulada de bolso! me encanta! vaya susto con la plancha no??? pues no sé que decirte, igual le pondría un poco de la tela que usas de contraste.

    ResponElimina
  6. que xulu el bolsoo!! m'estan entrant ganes de descarregar-me el patró també tot i que just estic acavant el bolso fean de rojo ababol de l'any passat...

    ResponElimina
  7. el bolso una chulada! y una faena lo de la plancha, dichosas planchas!! Yo soy menos curiosa y le podría un broche hecho con una for de la lío...

    Ya nos contarás

    Un saludo!

    lucía

    ResponElimina
  8. Uaaaaa!! Quina pasada! Jo també he penjat el meu! jijij... he suat tintaaaaaa.... Un arreglo, pues una etiqueta amb una mica de marc, o com diu la Srta. Palomo una floreta de La Lio!!

    Muack!

    ResponElimina
  9. Vaya que pena lo de la plancha.
    El bolso muy chulo.

    Besos

    ResponElimina
  10. te ha quedado de escándalo! Lástima lo de la plancha... Y si coses la etiqueta a un retal de la tela verde y eso lo coses sobre el cuero? Lo digo para que te de de tamaño...

    ResponElimina
  11. ohhh esto si que da rabiaaaa!!! una aplicación?puedes dibujar o buscar por internet un dibujo bonito y con la misma tela del bolso o con una que haga contraste ponerle una aplicación..
    vaya pena!
    besos

    ResponElimina
  12. Me encanta la tela verde!!!
    Un bolso muy bonito, y seguro que le puedes poner una aplicación para lo de la plancha. Yo la odio!!

    ResponElimina
  13. Qué bonito te ha quedado el bolso!
    Lástima lo de la plancha. Yo optaría por ponerle un brochecito o una aplicación.

    ResponElimina
  14. Qué pena la plancha, con lo chulo que es!!
    Yo estoy haciéndolo también ahora... el broche lo has tenido que poner antes de coser, verdad?

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Si, es una pena...a ver que hago con estos consejos que me han dado!
      Si, lo tienes que poner antes d coser la solapa al bolso y antes de poner el bies al saco.

      Elimina
  15. Que pena lo que ha sucedido con la plancha, podrías coserle un aplique. La tela estampada muy bonita !!!

    Besos guapa

    ResponElimina